הפרשן אבי בלום מסביר: מה יקרה אם דרעי ייפסל?

    אייל ראובן No Comments on הפרשן אבי בלום מסביר: מה יקרה אם דרעי ייפסל?

    הפרשן עו"ד אבי בלום אצל קאן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "לנתניהו שווה ללכת עם דרעי עד הסוף, גם בשביל העניינים המשפטיים שלו, כדי לראות מי ינצח במערכת מול בג"צ" | האזינו

    צילום: קול חי
    7:11
    16.05.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הותרו לפרסום שמותיהם של שני לוחמים שנפלו ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת ההחלטה בעניין דרעי, הפרשן המשפטי עו"ד אבי בלום שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר", והסביר את התרחישים האפשריים שיקרו אם דרעי יפסול את דרעי.

    עו"ד אבי בלום: "מי שחושב שלוין רץ קדימה ולא דיבר עם אריה דרעי טועה. הם ראו את חיות עלתה להתקפה, היא פשוט גרמה לכל הימין להתאחד מאחורי הרפורמה של לוין".

    "בש"ס חושבים שהשופט אלרון איתם, והעשרה הנוספים נגדם" אמר בלום. "השאלה היא מה סיבת הפסילה, אם זו עילת הסבירות זה בעיה בשבילם ששופט אחד מתנגד לפסילה, כי הרי אי אפשר לומר שזה לא סביר".

    "אם בסוף הוא ייפסל בעילת הסבירות, יש כמה אופציות, ביניהם, שהכנסת תעביר מייד את ביטול הסבירות. בג"צ יכול להחליט שזה לא חל עליו פרסונלית, וגם שאלת הקלון יכולה לעלות שוב" הסביר הפרשן.

    "לנתניהו שווה ללכת עם דרעי עד הסוף, גם בשביל העניינים המשפטיים שלו, כדי לראות מי ינצח במערכת מול בג"צ. רואים איך חברי הכנסת גם מהליכוד כמו טלי גוטליב נזעקים על האפשרות לפסול את דרעי. אני מעריך שפסק הדין של דרעי לא כתוב, כנראה שיש שם חילוקי דעות בין השופטים".

    לגבי הפגנות השמאל אמר: "בתפיסה של נתניהו עד עכשיו הפגינו עליו, עכשיו ההפגנות הם על הרפורמה של לוין, וכולם מדברים על דרעי ולא על שלושת כתבי האישום שלו".

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות